Tuesday, October 1, 2013

Set Penyususan Shaklee: Lebih Tenang, Yakin dan Fokus

Kenapa lebih tenang, yakin dan fokus? Boleh baca entry saya sebelum ni di sini.

Saya nak cerita ringkas tentang set penyusuan Shaklee ni. Jadi apa yang ada dalam set penyusuan ni ya? Set ini terdiri daripada Vita-Lea, B-complex, Vita-C, ESP Soy Protein Isolate Powder, Alfalfa Complex dan Ostematrix. Jom saya kenalkan dengan setiap vitamin.

Set Penyusuan (tanpa Vita-C)




Vita-Lea (Multivitamin)

  • Membekalkan 28 vitamin dan mineral penting
  • Mengekalkan kesihatan secara menyeluruh
  • Formulasi iron membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah
B-complex
  • Membantu badan menukarkan makanan kepada tenaga 
  • Mempunyai fungsi Anti-Stress
  • Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah
Vita-C 500mg Sustained Release
  • Diperlukan dalam penghasilan kolagen semulajadi
  • Sebagai antioksidan dan melindungi sel-sel tubuh daripada kerosakan oleh radikal bebas
  • Pengeluaran sedikit demi sedikit supaya tidak bazir
ESP Soy Protein Isolate Powder
  • Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar
  • Menjaga kesihatan kulit, rambut, kuku dan otot
  • Penting untuk individu yang pulih dari sakit
Alfalfa Complex
  • Meneutralkan asid dalam badan
  • Sebagai pembersih darah dan merendahkan kolesterol
  • Sebagai milk-booster
Ostematrix
  • Untuk pembentukan tulang dan gigi yang sihat
  • Mengekal tekanan darah yang normal
  • Mengurangkan simptom kekejangan otot, sakit pinggang dan sukar tidur (Insomnia)

Saya bersyukur ditemukan dengan set penyusuan Shaklee ini. Bukan sahaja perjalanan penyusuan berjalan lancar, saya juga mendapat pelbagai faedah sampingan. Cerita tentang faedah sampingan tu, kita cerita lain kali pula ye. :)

Anda boleh isi borang pesanan di sini untuk mendapatkan set ini.

Anda juga dialu-alukan untuk SMS saya di 019-6687345 atau email kepada siti.syakira@gmail.com untuk mendapatkan set penyusuan yang sesuai dengan bajet anda.



Hubungi saya :
FB : Syakira RazakVitaminshop UmiBookshop Umi 
HP : 019-6687345
Email : siti.syakira@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...