Thursday, August 21, 2014

Harapan Saya

Salam bahagia.

Hmmm... Lama saya bercuti dari berblogging. Bila dh stat semula, dh karang entri baru asik saving je pulak.. Ntah bila bleh publish ku pun tak tau.. Huhuhu

Harap2 kali ni lebih byk entri akan dpt saya kongsikan..

Saya harap juga kali ni coverage internet saya akan lancar sentiasa.

Saya juga berharap warm-up session saya akan bertambah pendek dari sebelum2 ni.. ;p

Byk lg harapan saya.. Tp malu la nk cte byk2 kat sini... . . . . . . . lol

Biarlah rahsia aja kan.. ¦)

Namun ku menjual tamar koko bukan rahsia lagi..

Belian pertama pada harga RM22
Belian kedua dan seterusnya pada harga 19.08

Kos pos rendah amat, 3 pek hanya pada RM9!!

SMS/Whatsapp/Telegram 019-6687345 utk oder.


Syakira Razak
SMS/Whatsapp 019-6687345
TamarKoko2u

Wajib follow instagram: syakira_razak

IKLAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...