Sunday, January 5, 2014

Sarapan Anda Kurang Berkhasiat dan Kurang Menghasilkan Tenaga?

Anda selalu tinggalkan sarapan anda? Yelah, nak kena siapkan anak-anak ke sekolah, kemas rumah sikit sebelum ke tempat kerja, kena masuk ofis awal, jem di tengah jalan dan macam-macam lagi masalah yang mengundang kepada kesuntukan masa untuk anda bersarapan sama ada di rumah atau di tempat kerja. Macam mana la nak dapatkan sarapan yang berkhasiat macam dan bertenaga. Sarapan buat mengantuk banyak la.. hehehe (adakah ini pengalaman diriku yang pernah bekerja dahulu?? huhuhu)




Dan saya pasti jika sarapan yang mempunyai ciri-ciri ideal seperti dibawah ini, pasti menjadi pilihan setia anda kan? Apa ciri-ciri tu? Jom cekidout..
  1. Bernutrisi lengkap : Ada 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu sebab kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita.
  2. Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh : Kaya dengan protin (tiada laktosa) dan membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
  3. Membantu tumbesaran : Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium, dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
  4. Anti-oksida : Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  5. Mengembalikan seri wajah : Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikn kompleksi wajahkulit yang lebih cantik. 
  6. Detoksifikasi : Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

Dan yang paling syok sekali ialah kelazatan rasanya. Ia minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi dan merupakan penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Ia juga tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.

Apa barangnya ni? Itulah dia Mealshakes. Barang HOT ni. Ianya sangat sesuai untuk semua golongan, bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, vegetarian, orang sakit, mereka yang sibuk bekerja dan juga mereka yang selalu mengambil makanan segera.


Harga retail untuk satu canister Mealshakes adalah RM113 (SM) / RM121 (S/S). Nak cuba? Sangat berbaloi di kala segalanya memerlukan penjimatan.


Anda boleh isi borang pesanan di sini untuk mendapatkan Mealshakes.

Anda juga boleh SMS kepada 019-6687345 atau email kepada siti.syakira@gmail.com untuk maklumat lanjut.


Syakira Razak   (✿◠‿◠)
✿ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 881956 ]
✿ Contact No : 019 668 7345
✿ Emel : siti.syakira@gmail.com
✿ Laman web: syakirarazak.blogspot.com
Facebook : Syakira RazakVitaminshop UmiBookshop Umi


Untuk senarai harga dan produk Shaklee Online (>‘o’)> : Better Life Style   
Jom iklankan produk anda (>‘o’)> : SOHO Directory  
Bercita-cita untuk jadi Work-At-Home-Mom? (>‘o’)> :  Akademi Bekerja Di Rumah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...