Wednesday, September 18, 2013

Set kurus Shaklee buatkan paha tak berlaga lagik!!

Salam ceria dan bertenaga di pagi hari ni..
Saya rasa teruja nak cerita tentang kesan pengambilan set kurus shaklee.

Saya bermula dengan menambah lecithin dalam rutin pengambilan harian vitamin saya. Sebab saya mula semasa Ramadhan, maka saya mengurangkan jumlah pengambilan sesuai dengan rutin puasa kita. Untuk cara pengambilan nya boleh hubungi saya :)

Bermula dari minggu kedua puasa, saya mulakan dengan rutin tetap pengambilan lecithin dan alfalfa untuk tujuan tersebut. Saya tidak mengubah cara pemakanan biasa saya namun saya dapati ada perubahan pada diri saya.

Selepas 2 minggu, saya dapat rasakan badan ringan dan selera terkawal. Jika sebelum ni saya sentiasa rasa lapar dan tak puas2 makan, sekarang nasi dah tak bertambun atau bertambah2 makan. Keinginan pada dessert atau pemanis mulut pun seakan berkurangan.

Secara fizikal pula ukur lilit dada berkurang 1-2cm. Kaki saya yang besar dh kecil skit sbb seluar yg selama saya rasa tak selesa nak pakai dh terasa muat kembali. Kakak ipar saya pun merasakan yang sama dan komen dia yang paling saya tak boleh saya lupa ialah pahanya dah tak berlaga lagi kalau berjalan ;)
Dan di hari raya pertama kami timbang berat berjemaah (termasuk yang tak join program turunkan berat badan dengan sihat ni) dan purata berat badan turun sebanyak ±3kg. Hmmm agak menakjubkan. Puasa dan set slimming shaklee berjaya menurunkan berat badan saya yang jenis bulat tegar ni hehehe..

Namun usaha saya tetap akan diteruskan lagi demi badan yang sihat dan cergas.

Sekiranya anda berminat untuk menyertai saga saya untuk turun berat badan secara alami dan sihat, hubungi
saya di siti.syakira@gmail.com atau pm saya di 019-6687345.

💚
Syakira Razak
0196687345
siti.syakira@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...