Saturday, November 23, 2013

Alfalfa Complex : Testimoni

by Syakira Razak

"Selain membantu membanyakkan susu badan saya, alfalfa juga membantu mengurangkan simptom resdung yang telah saya alami dari kecil lagi.

Jika dulu saya sering selesema teruk dan bersin di pagi hari, kini tidak lagi. Saya tak perlu risaukan hidung saya akan tercabut disebabkan terlalu kerap dan kuat menggenyeh hidung saya yang gatal dan berair.

Selain itu alfalfa juga sangat membantu melawaskan pembuangan air besar setiap hari."


Anda patut mencubanya. Alfalfa Shaklee didatangkan dalam saiz besar (700 tablet) dan saiz kecil (330 tablet). Ianya sangat berbaloi.

Anda boleh isi borang pesanan di sini untuk mendapatkan Alfalfa (L) atau Alfalfa (S). 

Atau anda boleh SMS saya di 019-6687345 atau email kepada siti.syakira@gmail.com untuk maklumat lanjut. 


Untuk senarai harga dan produk Shaklee klik sini : Better Life Style  
Iklankan produk anda di sini : SOHO Directory 
Bercita-cita untuk jadi Work-At-Home-Mom boleh klik sini :  Akademi Bekerja Di Rumah 


Email : siti.syakira@gmail.com 
SMS : 019-6687345

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...